[Desenvolupament] Estadístiques d'errades amb la versió 0.98 - ajuda a trobar errors

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 4 18:42:54 CET 2012

Hola Marc,

> Crec que si tinguéssim un 20% d'errors reals tindríem més queixes.

Sí, fa dies vaig comentar aquesta possibilitat:

"Potser perfectament que simplement no estem detectament bé si l'acció
ja executat bé, o pitjor cas, que realment no estigui funcionant bé."

En concret, penso que algunes configuracions alguns canvis que fa el
paquet d'idioma de Windows en català no els detectem bé fins que
re-inicia la màquina.

L'efecte per l'usuari és que li surt el missatge que hi hagut un error i
si torna a executar el Catalanitzador sense reiniciar li dira que
l'acció cal fer-la.

A efectes pràctics, pocs usuaris es trobaran en aquest cas si és això.

> Una cosa que vaig veure a la gràfica anterior és que hi havia 0 "No
> Actions". Jo en canvi l'he executat una desena de vegades sobre un
> ordinador en el qual no ha dut cap acció perquè ja estava tot fet.

Pots passar-me aquesta gràfica? Ara m'he perdut.