[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 18:25:23 CET 2012

El 4 de març de 2012 18:13, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Depén, si arribem a temps amb una cosa senzilla però a una qualitat bona
> penso que estaria bé incloure-ho.
>
> Jo faria alguna cosa senzilla Marc, que no requereixi una revisió de dies.
> És millor incloure alguna cosa senzilla i anar-ho millorant, que no incloure
> res.

Jo en canvi penso que per incloure-ho ara (és a dir: avui) millor
esperar per properes versions. Com que aporta valor afegir i no
funcionalitats noves, penso que hauria d'estar resolt de la millor
manera possible, perquè si no pot restar valors.

Com he dit abans, penso que s'ha de parametritzar bé el temps
disponible per mostrar coses en les configuracions més comunes, i a
partir d'aquí fer una bona selecció de programes, si pot ser
rotatòria, amb un bon disseny gràfic i de tipus de lletra.

Jo personalment m'hi puc posar, però només quan em tregui del cap tota
la moguda de la presentació.

Els meus 5ct,

--
Marc Belzunces