[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 4 18:13:56 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 4 de març de 2012 14:44, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Però això s'inclou per la versió 1.0 o no? Si s'inclou entenc que ha
> de tenir una revisió de dies.

Depén, si arribem a temps amb una cosa senzilla però a una qualitat bona
penso que estaria bé incloure-ho.

Jo faria alguna cosa senzilla Marc, que no requereixi una revisió de
dies. És millor incloure alguna cosa senzilla i anar-ho millorant, que
no incloure res.