[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 4 14:44:10 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 4 de març de 2012 11:54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Entenc que aleshores que cal ajornar la presentació oficial a després
> de setmana santa. Avui era la data límit per decidir-se i veig que la

El dia encara no s'ha acabat. Jo m'hi posso ara i tinc previst
treballar-hi unes hores.

> versió 1.0 va per dies. Pel 22 de març no es pot esperar més perquè
> només restaria una setmana per preparar les coses i no es temps
> suficient.
> Si m'ho confirmes ho comento a les institucions i entitats col·laboradores.

Parlem més tard.

Trobo important que si us plau que li comentis al Joan el més aviat
possible quins canvis penses que caldria fer en els HTML, perquè estaria
bé intentar-ho incloure per la propera versió.