[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 12:26:40 CET 2012

El 4 de març de 2012 12:16, Joan Creus <joan.creus.c a gmail.com> ha escrit:
> Acabo de fer un commit, i la mida ha reduït d'una forma força bèstia.
> Combinació d'optimitzar pngs, canviar alguns fitxers a jpg, reduir una mica
> la qualitat JPG i també la mida d'alguns fitxers.
>
> @Marc: Entenc que no és prioritari, per mi ho podem deixar per 1.x si
> convingués. Potser fer el llançament abans, com dius. Bé, decidiu vosaltres,
> jo no hi pinto res :).

Això és una cosa, la versió 1.0, que heu de decidir els
desenvolupadors. Però jo ho he de saber amb temps per prendre
decisions en el front de difusió i relació amb altra gent ;-).

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces