[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 12:05:16 CET 2012

El 4 de març de 2012 11:54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Si al final es decidís que la presentació de diapositives no està prou
> madura per la versió 1.0 es pot activar o desactivar amb un condicional de
> compilació i és com si el codi no estigués.

Entenc que aleshores que cal ajornar la presentació oficial a després
de setmana santa. Avui era la data límit per decidir-se i veig que la
versió 1.0 va per dies. Pel 22 de març no es pot esperar més perquè
només restaria una setmana per preparar les coses i no es temps
suficient.

Si m'ho confirmes ho comento a les institucions i entitats col·laboradores.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces