[Desenvolupament] Estadístiques d'errades amb la versió 0.98 - ajuda a trobar errors

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
diu mar 4 11:37:05 CET 2012

El 29 de febrer de 2012 21:20, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep,
>
> M'agradaria compartir algunes dades respecte als errors que estic veient
> en producció.
>
> De les 580 sessions (execucions) en producció que hem tingut del
> Catalanitzador 0.98 en producció hi hagut 111 accions que han anat malament.
> Pràcticament 20% de les sessions estan venient un error.
>
> Això pot ser degut:
>
> A que l'acció ha anat malament i no s'ha executat correctament.
> A que fem malament la detecció de si s'ha executat correctament. Alguns
> [...]

Crec que si tinguéssim un 20% d'errors reals tindríem més queixes.

Una cosa que vaig veure a la gràfica anterior és que hi havia 0 "No
Actions". Jo en canvi l'he executat una desena de vegades sobre un
ordinador en el qual no ha dut cap acció perquè ja estava tot fet.

Una possible font de falsos positius?

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat