[Desenvolupament] Versió 0.98 amb diapositives

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 4 11:34:02 CET 2012

En/na Joan Creus ha escrit:
> D'acord, he penjat els continguts de la presentació. De moment, els
> problemes els intentaré resoldre via mail, ja aniré al Windows i faré
> proves amb la versió git. Caldria determinar quins programes posem
> finalment, de moment encara hi ha els dos de demostració. S'ha dit:
> Ubuntu, Fedora i Inkscape. Altres idees? N'hi hauria d'haver gaires?
> Potser també Firefox/Chrome (Chrome no crec que calgui, Google ja
> s'encarrega de fer prou propaganda...) Potser pidgin també? És força útil.

Hola Joan,

Jo el critieri que faria servir és que fossin lliures, estiguessin en
català. Jo faria els que tenim més Ubuntu i Inkscape de moment.

Una cosa important: fem les imatges el més mesurades possibles, la mida
del binari s'ha multiplicat per tres amb la presentació.