[Desenvolupament] Proposta per les recomanacions, fase inicial

Joan Creus joan.creus.c a gmail.com
dis mar 3 14:27:44 CET 2012

> L'usuari no podrà baixar els programes, és només una presentació. Hi ha
> alguns motius:
>
> - Durant la instal·lació volem que l'usuari es focalitzi en la
> instal·lació i no comenci a baixar a instal·lar altres programes, ja que
> aquestes accions poden ser incompatibles amb el Catalanitzador.

D'acord. Tot i això, continuaria posant una cosa com "descarrega'l de
softcatalà" per informar que te'l pots descarregar en català d'allà, ni que
sigui sense link. Així també fem propaganda de Softcatalà :). Potser, al
final del procés, donar enllaços? Ni idea.

- Amb la darrera versió del Catalanitzador a més canviem la llengua de
> navegació en Internet Explorer, Chrome i Firefox. Per fer això cal
> precisament que el navegador no estigui obert.

D'acord. Em referia a, en lloc de col·locar un control IE, intentar fer-ho
amb Webkit o Gecko, ja que serien més potents. No tinc IE6+ en mà i ho
hauria de provar, l'esperable és que no vagi tant fi. *offtopic* per
assegurar-vos-en que no l'engega, com ho feu? Potser es podria canviar
firefox.exe a _firefox.exe o alguna cosa així, seria fàcil que no hi pensés
i els obrís.

> La zona de visualització en píxels sera d'uns 580 píxels d'amplada per uns
> 260 píxels d'alçada. Adjunto amb aquest missatge una captura de pantalla
> d'on sortirà la presentació aquest. És la zona de color verd clar sota el
> text "El procés ha finalitzat". Ho dic perquè ho tinguis en compte ja que
> fora d'aquesta no es veura l'HTML.

D'acord. Les quatre coses bàsiques necessàries són: logo+text
descriptiu+imatges+navegació endavant endarrere? Alguna cosa més?

> També estaria molt bé fer un HTML per cada programa perquè fos més modular
> i no estigués tot en un únic HTML.

Llavors que ho obtingui en local via XMLHTTPRequest, o "compilar-ho" abans
de distribuir-ho? Vull dir, tenir-ho separat i, just abans d'empaquetar-ho,
fer un make que t'ho ajunti tot. Fer XHRs en IEs pot ser perillós amb
resultats inesperats, si funciona. Cal fer controls estranys, ja m'ho
miraré.

> Suggeriexo afegir també l'Inkscape[1] i la Ubuntu[2] i la Fedora[2] a la
> llista de programes que presentem.

D'acord. Els dos que he posat eren simplement de demostració.

Joan Creus.