[Desenvolupament] Baixades mensuals del canal catalanitzador del Rebost

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div mar 2 13:26:23 CET 2012

Hola,

ja posats, he fet també per a les baixades del lloc web:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Rebost/2012/Web_del_Catalanitzador

Salut,

El 29 de febrer de 2012 9:07, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat