[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij mar 1 16:54:42 CET 2012

El 1 de març de 2012 16:46, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola,

> Al final el que és important ens entendre la informació que ens cal, com
> representar-la és un altre punt (si taules o gràfiques).
>
> Penso que si tirem per gràfiques les taules no calen.

A veure, ja he dit que jo ho enfocava fonamentalment des d'un punt de
vista de difusió i de proves d'usuari final.

No tinc cap problema si des del punt de vista dels programadors les
taules tenen sentit. Però és que una taula com la que vas enviar
d'errors, és molt útil, però és xunga ;-).

Aleshores, veient les dues necessitats (programadors i
usuaris/entitats), potser millor fer-ne dues pàgines?

> Pots llavors afegir-los a la pàgina web?

Bé, per això he enviat el correu, per veure si hi ha acord, i
aleshores posar-lo després al wiki. En comptes de posar-ho directament
al wiki.

> Estàs d'acord en emprar un sistema genèric per accions en comptes de cas per
> cas?

No entenc la pregunta.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/