[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 1 16:46:25 CET 2012

Hola,

> No sé d'on treus aquesta interpretació, però no és correcta.
>
> La pàgina del wiki l'he consultada abans. Parla de *Taules* i jo parlo
> de *Gràfiques*.

Al final el que és important ens entendre la informació que ens cal, com
representar-la és un altre punt (si taules o gràfiques).

Penso que si tirem per gràfiques les taules no calen.

> Les dades numèriques (taules) es poden representar gràficament
> (gràfics) de diverses maneres i en aquest sentit anava la meva
> proposta, com a millora del que hi ha plantejat i a l'espera de
> comentaris. Estic parlant d'uns casos concrets que no exclouen res.

Pots llavors afegir-los a la pàgina web?

Estàs d'acord en emprar un sistema genèric per accions en comptes de cas
per cas?