[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dij mar 1 16:40:03 CET 2012

El 1 de març de 2012 16:25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Marc,
>

> Penso que hagués estat bé que en comptes de començar de zero haguessis
> agafat com a punt de partida el que ja s'ha parlat anteriorment:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs
>
> I sobre aquest proposta pensar que es podria millorar. Algunes de les coses
> que comentes ja estan recollides. Per exemple, obvies la integració amb
> Rebost completament o el reporting d'erros.

No sé d'on treus aquesta interpretació, però no és correcta.

La pàgina del wiki l'he consultada abans. Parla de *Taules* i jo parlo
de *Gràfiques*.

Les dades numèriques (taules) es poden representar gràficament
(gràfics) de diverses maneres i en aquest sentit anava la meva
proposta, com a millora del que hi ha plantejat i a l'espera de
comentaris. Estic parlant d'uns casos concrets que no exclouen res.

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat
Microbloc personal: http://twitter.com/marcbelzunces