[Desenvolupament] Estadístiques Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 1 16:25:26 CET 2012

Hola Marc,

GRÀFICA 2

Penso que hagués estat bé que en comptes de començar de zero haguessis
agafat com a punt de partida el que ja s'ha parlat anteriorment:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Informes_d.27.C3.BAs

I sobre aquest proposta pensar que es podria millorar. Algunes de les coses
que comentes ja estan recollides. Per exemple, obvies la integració amb
Rebost completament o el reporting d'erros.

Tal com vaig comentar cal dissenyar un sistema que generi el gràfics rodons
per totes les accions per que sigui automàtic i no calgui mantenir.

Ara mateix tenim les següents accions:

- Paquet d'idioma per al Windows
- Configura la llengua de navegació a l'Internet Explorer
- Configura el català com a llengua del sistema
- Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer
- Configura el català com a llengua d'escriptur"
- Configura la llengua de navegació al Firefox
- Configura la llengua de navegació al Google Chrome
 - Paquet d'idioma i corrector per al Microsoft Office

El sistema hauria d'enumerar totes les accions i fer dos gràfiques per
totes les accions:

- Una amb les versions on s'ha executat de cada acció
- Un altre sobre l'estat: ha tingut èxit, ha fallat, no va ser escollida

Llavors, estaria bé consensuar una especificació[1] abans de en Xavi
continués treballant per evitar perdre esforços.

Ja direu com ho veieu.