[Desenvolupament] Versió 1.2 candidata 1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div jun 29 22:08:47 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> El 29 de juny de 2012 21:54, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
>>

> Gràcies Jordi, faré proves amb aquesta versió. Un dubte, quan dius
> això de recollir la llengua del LibO. Et refereixes a saber quina
> llengua té configurada, o a mirar si té els fitxers de llengua
> realment a l'equip? És a dir, si el LibO té el català configurat, però
> els menús apareixen en anglès perquè no té els fitxers de llengua, es
> detecta?

Hola Joan,

Bàsicament el que fem és:

- Mirar quina versió hi ha instal·lada
- Quina és llengua que té a les preferències

El codi font el tens aquí:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/cb071474e757edb2d3594faf36da887cbb1e83bf/CatalanitzadorPerAWindows/Inspectors/LibreOfficeInspector.cpp

El LlibreOffice ha anat per molts canvis:

- La versió 3.4 la llengua per defecte era l'anglès
- A partir de la 3.5 la llengua per defecte és la del sistema

Si vols fer alguna prova, et puc explicar com veure els valors que recull.

La versió 3.6 no la detectem bé perquè han canviat les claus de registre
un altre cop, m'esperaré a que surti la versió final per donar-li suport
perquè són capaços de canviar-ho de nou.

En Xavi està treballant en que la informació dels inspectors surti a les
estadístiques.