[Desenvolupament] Cap a la versió 1.2 - Pla de proves i versió final

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim jun 26 09:22:43 CEST 2012

En canvi en un Windows 7 Ultimate 32 bits no aconsegueixo reproduir el
mateix comportament.
Per cert, no vaig especificar que l'Office era un 2003...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Tuesday, June 26, 2012 9:07 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Cap a la versió 1.2 - Pla de proves i versió
final

Hola Josep M,

> En canvi he detectat un efecte combinat no previst: si tenim l’Internet
> Explorer obert, i també l’MS Word obert, això impedeix la catalanització
> de l’Adobe Reader 9. En aquest cas surt un quadre de diàleg que informa:
> “La aplicación ha fallado al inicializarse debido a que la estación de
> ventana se ha cerrado.” amb un títol de finestra “AdbeRdr950_ca_Es.exe –
> Error de inicialización de DLL”. N’adjunto el fitxer LOG.

D'acord, miraré de reproduir-ho.

També pels casos que no podem tancar-ho automàticament canviaré el
missatge perquè només digui que l'usuari ho ha de tancar manualment.

> En el Google Chrome, a l’apartat /Configuración/Mostrar opciones
> avanzadas/Idiomas/Configuración de idiomas y del corrector ortográfico/,
> hi posa el català, però no marca la casella “Mostra Google Chrome en este
> idioma” i per això segueix sortint-ne la interfície en espanyol. Tampoc
> marca la casella “Utilizar este idioma para el corrector ortográfico”. Si
> manualment marquem les dues caselles esmentades, la interfície ja surt en
> català. No es podria fer que aquest procés el realitzés el Catalanitzador?

Sí, ho vaig estar mirant però és més complicat del que sembla.
M'agradaria fer això per Chrome i Firefox, serà després de la 1.2. Ara
mateix només canvia la llengua de navegació.