[Desenvolupament] Catalanitzador beta 1.1.2 publicat

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu jun 10 10:19:08 CEST 2012

Hola,

Necessitaria el llistat complert de tots els possibles:

ActionID
Result
InspectorID

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Especificaci%C3%B3_t%C3%A8cnica
només l'he trobat parcial. Algú me'l pot copiar i enganxar?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Saturday, June 09, 2012 11:04 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Catalanitzador beta 1.1.2 publicat

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>  Al final he trobat la manera d’extreure les dades que m’interessaven: ho
> he exportat del MySQL, ho he importat a MS Access, i des d’allà ho he
> tractat.
>  En resum, sobre les execucions del Catalanitzador 1.0.4:
>  XP Vista 7 Total
> Total 1496 327 1857 3680
> 40,11% 8,77% 49,79% 98,66%
> Correctes 1439 306 1725 3470
> 96,19% 93,58% 92,89% 94,29%
> Erronis 57 21 132 210
> 3,81% 6,42% 7,11% 5,71%

> [...]

Hola Josep M,

Crec que amb el tema de detecció de la validació que vam incloure a la
versió 1.04 vam solucionar molts dels problemes amb el Windows XP.

Hi ha un problema que estic investigant que podria explicar el problema
amb Windows Vista i 7.

Quan s'instal·la el paquet correctament apareix una entrada pel català
en aquesta clau del registre:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages

He observat que alguns cops, no sé perquè, no crea la clau aquí i la
crea aquí:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\PendingInstall

I després quan re-incies ho deixa bé. Estic investigant si això podria
ser la causa.