[Desenvolupament] Catalanitzador beta 1.1.2 publicat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jun 9 23:04:21 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> Al final he trobat la manera d’extreure les dades que m’interessaven: ho
> he exportat del MySQL, ho he importat a MS Access, i des d’allà ho he
> tractat.
>
> En resum, sobre les execucions del Catalanitzador 1.0.4:
>
> 		XP 	Vista 	7 	Total
> Total 		1496 	327 	1857 	3680
> 		40,11% 	8,77% 	49,79% 	98,66%
> Correctes 		1439 	306 	1725 	3470
> 		96,19% 	93,58% 	92,89% 	94,29%
> Erronis 		57 	21 	132 	210
> 		3,81% 	6,42% 	7,11% 	5,71%

> [...]

Hola Josep M,

Crec que amb el tema de detecció de la validació que vam incloure a la
versió 1.04 vam solucionar molts dels problemes amb el Windows XP.

Hi ha un problema que estic investigant que podria explicar el problema
amb Windows Vista i 7.

Quan s'instal·la el paquet correctament apareix una entrada pel català
en aquesta clau del registre:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages

He observat que alguns cops, no sé perquè, no crea la clau aquí i la
crea aquí:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\PendingInstall

I després quan re-incies ho deixa bé. Estic investigant si això podria
ser la causa.