[Desenvolupament] Catalanitzador beta 1.1.2 publicat

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis jun 9 21:42:22 CEST 2012

Hola,

Al final he trobat la manera d’extreure les dades que m’interessaven: ho he exportat del MySQL, ho he importat a MS Access, i des d’allà ho he tractat.

En resum, sobre les execucions del Catalanitzador 1.0.4:

      XP Vista 7 Total
      Total  1496 327 1857 3680
      40,11% 8,77% 49,79% 98,66%
      Correctes  1439 306 1725 3470
      96,19% 93,58% 92,89% 94,29%
      Erronis  57 21 132 210
      3,81% 6,42% 7,11% 5,71%

Aquí és pot veure que el 5,7% d’errors en total, es concentren al Windows 7 (7,11%), i al Windows Vista (6,42%). En canvi en Windows XP els errors són percentualment molt menors (3,81%).

Intentaré fer l’estudi quan tinguem prou dades de la nova versió 1.2 (encara no llençada a gran escala)

Josep M.