[Desenvolupament] Catalanitzador beta 1.1.2 publicat

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jun 9 18:35:26 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Veig que el Catalanitzador encara es confon prenent un Windows Server
> 2008 per un Windows Vista, i intentant aplicar-li el pegat d'idioma...
> Alerta amb els Windows Server 2008!
> El Windows Server 2008 està emparentat amb el Vista
> El Windows Server 2008 R2 està emparentat amb el 7
> Tret de la Viquipèdia: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Server_2008
>
> Windows Server 2008 is built from the same code base as Windows Vista;
> therefore, it shares much of the same architecture and functionality
> A second release, Windows Server 2008 R2, was released on October 22,
> [...]

Hola Josep M,

Troba versions del Windows 2008 no és trivial perquè molta gent ha
migrat el Windows 2008 R2.

Amb les dues versions del Windows 2008 que he aconseguit no aconsegueixo
reproduir el problema.

Si tens qualsevol imatge iso un poder reproduir el problema estaria
força bé.

En qualsevol cas, Windows 2008 és una plataforma que té molts pocs
usuaris finals i que a més aquest error no impedeix que es pugui fer la
resta d'accions. No vull dir pas que no l'haguem de solucionar, que
estic mirant-m'ho, vull dir només que afecta a pocs usuaris.