[Desenvolupament] El Catalanitzador i el Windows 8

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu jul 29 10:55:06 CEST 2012

De moment a mi, en Windows 8, la versió de Windows Live Essentials que se
m'ha instal·lat és la 15.4.3555.308 (versió 2011)
Ho investigo una mica més...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, July 29, 2012 10:22 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] El Catalanitzador i el Windows 8

En/na Josep M. ha escrit:
> En el Windows 8 l’acció “Configura la llengua de navegació a l’Internet
> Explorer” ja no té sentit.
> La llengua de navegació de l’Internet Explorer v10 queda definida al
> Tauler de Control, a les preferències d’Idioma.
> Així, quan es “Configura el català com a llengua del sistema”, ja queda
> determinada la llengua de navegació de l’Internet Explorer.
> En la versió de prova actual del Catalanitzador (la 1.3.0 que estem
> provant aquests dies), el Català s’incorpora correctament a la llista de
> llengües del sistema, quan es tria aquesta opció, però queda a la darrera
> [...]

Molt bé, ho apunto:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Compatibilitat_amb_Windows_8

A mitjans d'agost m'ho començaré a mirar quan tingui la configuració
remota enllestida[1].

La idea que tinc és configurar el català a través del nou panell de
control de Llengua, i a partir d'allà, el que quedi per configurar.

Sembla que el Windows 8 ha estat un pas en la bona direcció, molt de
valors que aportarà en Windows 8 és configurar les altres aplicacions.

Per cert, el Windows Essentials canvia radicalment:

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Essentials#Apps_for_Windows_8_.28Wave_5.29

Hi ha CD del Windows que diu "with apps" que penso que vol dir que
inclou també el Windows Essentials però no estic segur. Caldria aclarir
si es localitzen amb el paquet d'idioma català o van per separat amb un
altre paquet.

[1] http://www.softcatala.org/pub/beta/catalanitzador/configuration.xml