[Desenvolupament] Catalanitzador 1.3: ajuda en proves de regressió

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jul 28 10:58:23 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:

Hola Josep M.

> No entenc el problema que hi havia...
> Vols dir que en un Windows 7 Ultimate 32 bits anglès el Catalanitzador
> intentava instal·lar el pegat de llengua catalana, i acabava donant error?
> O cal que aquest Windows 7 Ultimate 32 bits anglès tingui alguna cosa
> més (MUI espanyol)?

Hi ha dos maneres que pots tenir un Windows en espanyol o francès:

- El sistema ve de sèrie en espanyol o francès, és la llengua del
sistema. El típic Spanish Windows tal que des de l'instal·lació ja surt
en espanyol per exemple.

- En edicions Enterprise i Ultimate del Vista cap amunt pots tenir una
llengua base (per exemple en anglès) i després a través de paquets MUI
afegir-ne més llengües. Això permet tenir un usuari amb la llengua en
castellà, un altre en francès, etc. És com Microsoft soluciona el cas de
haver de suportar usuaris en el mateix sistema amb diferents llengües.

Llavors, fins ara el Catalanitzador quan comprovava l'idioma del sistema
ho feia d'una manera que determinava la llengua del sistema però no
tenia en compte els MUIs.

El cas principal a suportar:

Windows 7 Enterprise anglès amb MUI en castellà

- El paquet d'idioma català del Windows el permet instal·lar
- El Catalanitzador veu que la llengua del sistema és l'anglès i deia
que el requisit de llengua base no es compleix no deixava instal·lar el
paquet d'idioma, quan si l'executes sol si que deixa.

Ara amb la versió que de la branca 1.3x més nova que vaig publicar ahir
quan preguntem els idiomes que hi ha instal·lats en Windows Vista o
superior tenim en compte els MUI per poder suportar aquest cas.

Els paquet d'idioma MUI pel Windows només funcionen en Vista amb
edicions Vista i Extra i amb Windows 7 a les Enterprise i Ultimate.
Bàsicament, en entorns corporatius. Això afecta tant versions en 32 com
en 64-bits.

No sé si m'he explicat prou bé. Un cop quedi clar parlem de les proves.

Ja diràs Josep M