[Desenvolupament] Catalanitzador 1.22 - versió 23 de juliol

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jul 24 23:26:50 CEST 2012

Hola Joan,

> Jordi, com ho fas per compilar un exe autònom? En la màquina de
> desenvolupament que tinc, puc executar els binaris que compilo, però
> si el copio a una màquina de proves, dóna errors, com si manquès
> alguna dll. Cal tocar res al Visual C++?

El binari autonònom és només el de 'release', ja que el de 'debug' està
construït de certa manera per poder emprar les proves unitàries.

És aquesta versió que estàs provant?

Quina mida té el binari de la 1.22?

Entenc que no has canviat res de la configuració del projecte del Visual
Studio (fent git diff des de línia de comades ho veuries).