[Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll jul 23 22:26:51 CEST 2012

Hola,

> Fa molt bona pinta, :)))

Espero tenir-ho en un parell de setmanes.

Per donar visibilitat.

El codi inicial està aquí:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/master/CatalanitzadorPerAWindows/Core/Configuration

Els proves unitàries aquí:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/master/CatalanitzadorPerAWindows.UnitTests/Core/Configuration

I l'XML que estic fent servir per les proves unitàries aquí:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/master/CatalanitzadorPerAWindows.UnitTests/TestData/Application