[Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

Joan Montané joan a montane.cat
dll jul 23 09:49:07 CEST 2012

El 20 de juliol de 2012 18:55, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Parlem per exemple d'una cadena a una DLL?
>
> Fent servir les API LoadLibrary i LoadString.

Just a la fusta,:)

> La forma més senzilla és:
>
> GetPrivateProfileString
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms724353.aspx
>
> GetPrivateProfileInt
> http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms724345.aspx

Sí, això és el que havia trobat.

> En la meva experiència és molt millor un fitxer de recursos que fe una
> re-instal·lació.

Sí, és el que farem.

> Aquí hi ha dues coses.
>
> 1) L'Skype pot usar un mateix de llengua per diferents versions. Això està
> molt bé. El pitjor impacte amb una versió nova és que els textos no us no
> surtin en català. No sé si hi ha diferència entre el INI i la DLL de
> recursos en el cas del Winrar, però si els dos donen la mateixa
> flexibilitat, escolliria aquell que sigui més pugui funcionar millor en
> futures versions. Si la DLL i l'INI són iguals, jo aniria per l'INI que és
> més fàcil de mantenir.

Sí, és el sistema de localització de les darreres versions. Les
antigues van servir la dll.

> [...]
> configurar la baixa de fitxers:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Configuraci.C3.B3_de_les_baixades_del_Catalanitzador
>
> La idea és que si per exemple es publicar el LibreOffice 3.8 que no
> requereix cap canvi en el codi per suportar-lo, només afegint una nova
> entrada per la versió 2.8 tots els Catalanitzadors serien capços de
> processar-los. Això reduiria el nombre de versions que hem de publicar, ja
> que només actualitzant l'XML al servidor podríem suportar molts dels casos.

Fa molt bona pinta, :)))