[Desenvolupament] MS Office 2013

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 22 17:49:35 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> He estat provant un MS Office 2013 en un Windows 8. El Catalanitzador no
> el detecta. T’adjunto els fitxers de LOG, per si pots veure què està
> detectant exactament...

Hola Josep M.

Afegir compatibilitat amb Office 2013 no serà només posar el paquet
d'idioma ja que han canviat les claus de registre. Vaig mirar de
detectar la nova versió però ja no va igual que les anteriors.

Ara hi ha una versió "Preview" del 2013, jo m'esperaria a una versió una
mica més treballada abans d'afegir-hi suport. Definitivament cal fer-ho.
Ho he afegit al full de ruta[1].

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows#Full_de_ruta