[Desenvolupament] Extensió del Traductor de Softcatalà per al GNOME-Shell

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div jul 20 10:29:03 CEST 2012

El 20 de juliol de 2012 7:53, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Totalment d'acord. En principi simplement volia fer-ho funcional i
> publicar.

Supose que es podran utilitzar els recuros del Gnome per a les cadenes
traduides, no? No tinc ni idea de com va això...

> El valencià ha mort :P. Bàsicament no vaig saber quin codi té el valencià.
> @Xavi, quin codi li he de passar per a les formes valencianes?

es|ca_valencia

> Això m'ho hauràs d'explicar. Si bé és cert que ja estic mirant:
>
> * Si és possible fer servir algun servei directe d'Apertium.org per afegir
> els parells que nosaltres no tenim a SC

http://api.apertium.org té instal·lat exactament el mateix programari
(ScaleMT sobre apertium, pot ser que fins i tot alguna versió més
actualitzada) que nosaltres a http://www.softcatala.org/apertium

> * Fer servir el motor de google, tot i que he de veure les restriccions
> d'ús

ScaleMT es va dissenyar per utilitzar la mateixa API que tenia Google en
aquell moment (per això, per exemple, el separador de llengües és |, per a
fer-ho igual que Google, i no "-" que haguera sigut mantindre la tradició a
Apertium).

> * Mirar altres serveis (Bing?)

Ni idea de com va...

--