[Desenvolupament] Extensió del Traductor de Softcatalà per al GNOME-Shell

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div jul 20 07:53:25 CEST 2012

Hola,

Gràcies Toni pel feedback. Entenc que estàs fent servir una versió del
Gnome-Shell en desenvolupament (la 3.6 encara no s'ha publicat).

El 20 de juliol de 2012 0:15, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> No l'he pogut instal·lar, per la captura de pantalla:

No veig cap fitxer adjunt. Però entenc que el problema que tens tu serà el
mateix del Toni: la versió del Gnome-Shell. Quina fas servir?

> - Aconsello considerar canviar els codis de llengua com ara ca -> en pels
> noms de la llengua. Els usuaris finals no han de perquè estar
> familiaritzats amb això.

Totalment d'acord. En principi simplement volia fer-ho funcional i publicar.

> - No em crec que no deixis escollir formes valencianes :)

El valencià ha mort :P. Bàsicament no vaig saber quin codi té el valencià.
@Xavi, quin codi li he de passar per a les formes valencianes?

> - Estaria bé pensar en fer-ho més genèric on la gent pogués fer plugins
> per altres serveis de traducció. En Xavi et pot donar consell aquí.

Això m'ho hauràs d'explicar. Si bé és cert que ja estic mirant:

* Si és possible fer servir algun servei directe d'Apertium.org per afegir
els parells que nosaltres no tenim a SC
* Fer servir el motor de google, tot i que he de veure les restriccions d'ús
* Mirar altres serveis (Bing?)

Salut,

Pau