[Desenvolupament] Extensió del Traductor de Softcatalà per al GNOME-Shell

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div jul 20 00:15:45 CEST 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Bon dia!
>
> El cap de setmana passat vaig començar a fer una petita extensió per al
> gnome-shell que fa servir el traductor de Softcatalà. Ara ja tinc una
> cosa decent que permet seleccionar el parell, introduir el text i
> mostrar la traducció.

Pau,

No l'he pogut instal·lar, per la captura de pantalla:

- Aconsello considerar canviar els codis de llengua com ara ca -> en
pels noms de la llengua. Els usuaris finals no han de perquè estar
familiaritzats amb això.

- No em crec que no deixis escollir formes valencianes :)

- Estaria bé pensar en fer-ho més genèric on la gent pogués fer plugins
per altres serveis de traducció. En Xavi et pot donar consell aquí.

Bona feina