[Desenvolupament] Extensió del Traductor de Softcatalà per al GNOME-Shell

Toni Hermoso Pulido toniher a gmail.com
dij jul 19 23:48:02 CEST 2012

Al 19/07/12 10:07, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Bon dia!
>
> El cap de setmana passat vaig començar a fer una petita extensió per al
> gnome-shell que fa servir el traductor de Softcatalà. Ara ja tinc una
> cosa decent que permet seleccionar el parell, introduir el text i
> mostrar la traducció.
>
> He creat un repositori al github de softcatalà:
> https://github.com/Softcatala/TraductorGnomeShell
>
> Ara que ja és funcional he de fer neteja, fer que siga traduïble i
> altres detalls. Si voleu provar-lo al vostre gnome-shell, només cal que
> us baixeu el codi (la carpeta) i posar-la a
> [...]

Hola Pau,

l'he aconseguit fer anar en el meu sistema. He hagut de canviar el
metadata.json per indicar que el gnome-shell meu és 3.5.4 (on sembla que
funciona).

No queda molt clara la direcció de la traducció.
També crec que hi hauria d'haver una forma de recuperar la traducció,
copiar-la o per l'estil.

En tot cas, molt bé :) Ja et faré de tester i miraré de pujar-te canvis
si hi trobo res i me'n surto.

Salut!
--
Toni Hermoso Pulido