[Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

Joan Montané joan a montane.cat
dij jul 19 15:37:43 CEST 2012

El 19 de juliol de 2012 13:25, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Ah! Tens raó. No tenia la darrera pantalla del Catalanitzador oberta.
> Ara ho he fet bé. T'adjunto el fitxer results.xml

Gràcies Josep M.,

amb les claus de registre que has enviat, hauria d'haver detectat bé
la versió, o com a mínim la ruta al binari del WinRAR. Aquesta nit
miraré que no haig comés alguna errada tipogràfica.

Per si algú hi té interès. L'inspector el que fa és:

1.- Localitza la ruta al binari del WinRAR. Això ho fa mirant les
claus exe64 i exe32 (en aquest ordre) a HKLM\Software\WinRAR. Si no
troba cap d'aquestes dues claus (perquè hi ha instal·lada una versió
antiga), aleshores busca el camí del desintal·lador i dedueix la ruta
del binari.
2.- Un cop localitzat el binari al punt 1, mira la versió declarada a
les propietats del fitxer. Això no funciona en versions 3.20 o
inferiors, però estem parlat de l'any 2004, per tant, és negligible.

En fi... m'ho miro aquesta nit a veure que passa. Gràcies altra vegada.

Joan Montané