[Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

Joan Montané joan a montane.cat
dij jul 19 12:40:16 CEST 2012

El 19 de juliol de 2012 11:22, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> En un Windows 7 Ultimate 64 bits i un WinRAR x64 3.92
> Amb un Catalanitzador v 1.2.2.0 Data de compilació: Jul 19 2012 – 08:42:34
>
> El fitxer results.xml no existeix:

Ostres!!! I encara tenies el Catalanitzador obert a la darrera
pantalla, la del Facebook i Twitter, sense tancar? Tingues present que
si tanques el Catalanitzador, s'esborra el fitxer results.xml

Però bé, tant és. La informació que m'interessa és al log. Al log
hauries de veure dues dades:
1.- A la línia WinRARInspector::_readFilePath, la ruta al fitxer WinRAR.exe
2.- A la línia WinRARInspector::_readVersion

Si no surt res, és que no troba la informació necessària. En aquest
cas concret, no troba la ruta al fitxer WinRAR.exe, per això després
no troba la versió.

Pots fer-me arribar el registre del Local Machine d'aquest cas?

Concretament m'interessen les branques

"Software\\WinRAR"
"Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Uninstall\\WinRAR archiver"

de HKEY_LOCAL_MACHINE

Gràcies