[Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

Joan Montané joan a montane.cat
dij jul 19 10:49:24 CEST 2012

El 19 de juliol de 2012 10:11, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Hola Joan,
> Em pots passar l'enllaç del binari amb el que vols que et miri el WinRAR de
> 64 bits?
> Com puc saber de forma senzilla si el binari detecta una versió de WinRAR de
> 64 bits?

Aquí tens el binari:
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows-binaries/blob/master/latest/stable-12x/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

Quan ets a la darrera pantalla, la que té els enllaços a facebook i
twitter, sense tancar-la, vés al directori temporal (cd %tmp%) i mira
el fitxer results.xml. També pots mirar el log del Catalanitzador.

Joan Montané