[Desenvolupament] Extensió del Traductor de Softcatalà per al GNOME-Shell

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij jul 19 10:07:00 CEST 2012

Bon dia!

El cap de setmana passat vaig començar a fer una petita extensió per al
gnome-shell que fa servir el traductor de Softcatalà. Ara ja tinc una cosa
decent que permet seleccionar el parell, introduir el text i mostrar la
traducció.

He creat un repositori al github de softcatalà:
https://github.com/Softcatala/TraductorGnomeShell

Ara que ja és funcional he de fer neteja, fer que siga traduïble i altres
detalls. Si voleu provar-lo al vostre gnome-shell, només cal que us baixeu
el codi (la carpeta) i posar-la a
/home/usuari/.local/share/gnome-shell/extensions, després l'haureu
d'activar amb el gnome-tweak-tool.

Encara no enviaré la petició de publicació a extensions.gnome.org ja que
s'ha de fer neteja de codi i probablement reestructurar-lo una miqueta (ja
que de javascript ni de gtk en tenia molta idea).

@Xavi, pots crear una key nova per a l'extensió?

Us adjunte captura de l'extensió.

Salut!

Pau