[Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij jul 19 09:02:08 CEST 2012

Hola nois,

A l'hora de treballar amb versions antigues, és molt útil anar a l'adreça:
http://www.oldapps.com/winrar.php
Des d'allà us podeu baixar 3.00, 3.11, 3.20, 3.30, 3.40, 3.51, 3.60,
3.70,...

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Thursday, July 19, 2012 8:55 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] El Catalanitzador i el WinRAR

En/na Joan Montané ha escrit:
> [...]
> la versió 3.71 o superior la detecta. La 2.90, per exemple, no la
> detecta. No he pogut aconseguir cap versió intermèdia, així que no sé
> on és la frontera exactament. De totes formes, no es podrà millorar
> gaire, ja que el problema és que en les versions antigues, el fitxer
> WinRAR.exe no té versió assignada a les propietats del fitxer, per
> tant... no es pot obtenir la informació per aquesta via. I l'única
> opció que veig seria exectuar el rar.exe, capturar la sortida i
> processar-la buscant la versió... però ho considero innecessari.

Imagino que la frontera possiblement està en la versió 3.00.

Sabem quan es va publicar?

Has mirar que caldria fer per convertir una versió al català? Només
instal·lant un fitxer extern ja està? Aquest fitxer és molt sensible a
la versió o pot servir el mateix per una sèrie 4.x per exemple?

> Jordi, quan et vaig bé, genera un nou binari i així podrem esbrinar si
> altres 3.x les detecta bé

Sí, està aquí:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows-binaries/blob/master/latest/stable-12x/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

Bona feina,