[Desenvolupament] Problema amb l'inspector de Winrar

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic jul 18 10:42:48 CEST 2012

Tret d'un WinRAR 4.20 de 64 bits instal·lat en un Windows 7 Ultimate de 64
bits

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Joan Montané
Sent: Wednesday, July 18, 2012 10:32 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Problema amb l'inspector de Winrar

El 18 de juliol de 2012 10:23, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Sobre el WinRAR en màquines 64 bits, hi ha alguns canvis...
>
> He instal·lat un WinRAR 3.00, un WinRAR 4.20 de 32 bits i un WinRAR 4.20
> de
> 64 bits en 2 màquines diferents:
> ->Un Windows Vista Ultimate 64 bits
> ->Un Windows 7 Ultimate 64 bits
>
> Els comportament és el mateix en les 2 màquines, i diferent segons la
> versió
> de WinRAR:
> ->El WinRAR 4.2 de 64 bits crea dues claus noves, una
> "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WinRAR" i una altra
> [...]

Ummm, el Winrar 4.20 de 32 bits sí que hauria d'haver creat la clau
"exe32" a "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WinRAR".

En el cas de les versions antigues del WinRAR 3.x de 32 bits ja veig
que passa. Podré detectar les versions antigues fàcilment.

En el cas del WinRAR de 64 bits, o la versió de 32 bits instal·lada en
una màquina de 64, em cal la teva ajuda, Josep.

Pots enviar-me les branques del registre que indiques?
El que realment m'interessa és una clau anomenada "exe32" que indica
on es troba l'executable de 32 bits. Vull saber si existeix una clau
anàloga quan s'instal·la la versió de 64 bits,:)

Joan Montané