[Desenvolupament] Problema amb l'inspector de Winrar

Joan Montané joan a montane.cat
dic jul 18 09:52:24 CEST 2012

El 18 de juliol de 2012 9:20, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> He instal·lat un WinRAR 3.00 i un WinRAR 4.20 en 3 màquines diferents:
> ->Un Windows XP SP3 32 bits
> ->Un Windows Vista Ultimate 32 bits
> ->Un Windows 7 Ultimate 32 bits
> Els comportament és el mateix en les 3 màquines, i diferent segons la versió
> de WinRAR:
> ->El WinRAR 4.2 crea dues claus noves, una
> "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WinRAR" i una altra
> "HKEY_CURRENT_USER\Software\WinRAR"
> ->El WinRAR 3.0 només crea la clau HKEY_CURRENT_USER\Software\WinRAR"
> [...]

Ok, gràcies per l'informe, miro d'ampliar la detecció en més casos, :)

Josep: ja que tens un munt de màquines virtuals, pots dir-me quines
claus crea la versió del WinRAR de 64 bits? Ara mateix, l'inspector
només busca la de 32 bits.

Gràcies!

Joan Montané