[Desenvolupament] Catalanitzador al Windows Piratilla

Dídac Rios didac a niorcs.com
dim jul 17 17:21:12 CEST 2012

Hahaha, gràcies, començarem doncs a ficar-los a la feina

Per cert, canviant de tema qui porta la web del catalanitzador?

L'enllaç per a publicar G+ està fet per a les versions de mòbil

"
https://m.google.com/app/plus/oob/mp/716/?v=compose&content=Catalanitzador+per+al+Windows#1
 "

salutacions

El 17 de juliol de 2012 16:59, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:

Dídac Rios