[Desenvolupament] Catalanitzador 1.22 - versió 16 de juliol

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jul 17 13:54:06 CEST 2012

Hola Joan,

> He fet aquests dos inspectors per un doble motiu. Són de les
> aplicacions més baixades del Rebost i, sospito, són aplicacions que
> pateixen d"antiversionitis". La meva experiència m'indica que la gent
> els instal·la i normalment no els actualitza mai. Amb les inspectors
> podrem confirmar, o rebatre, aquest fet, i estudiar quin és el millor
> enfocament per a la seva Catalanització.

Em sembla molt bé. Jo l'únic criteri addicional és estar segur que si
calgués fer una acció es podien catalanitzar bé. Però bé, si calgués ja ens
posarem i alguna cosa traurem.

Respecte al codi tinc algun comentari menor, però res destacable. Em sembla
molt bé.

Caldria fer el commit a la branca estable:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/tree/stable-12x

Ja faré jo mateix un forward port a la branca principal d'aquests canvis.

Ja que això volem que sigui part de la 1.2.2 i no haver de d'esperar a la
1.4 que sortirà a l'octubre.

Si et cal ajuda comenta-ho i et podem dir les instruccions que cal fer des
de línia de comanda.

Quan facis el commit no t'oblidis de pujar també el projecte de visual
studio, que l'hauràs d'haver modificar per afegir els nous inspectors.

Sí, l'he feta servir per a l'inspector del WinRAR. Em miraré com
> adaptar el mètode del LibreOffice, però la idea va per aquí, és
> factible. Gràcies.

D'acord.

Una cosa important és pensar en el casos d'ús, especialment pel cas del
LibreOffice que és el més complex. Mira el que vaig preparar pel Firefox:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Descripci%C3%B3_funcional#Configura_la_llengua_de_navegaci.C3.B3_al_Firefox

Això és important perquè en Josep M. i altres (jo mateix) entenguem els
casos que volem suportar i poder-los verificar.

Gràcies Joan, està molt bé que puguis donar un cop de mà amb això.