[Desenvolupament] El Catalanitzador i Windows 8

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll jul 16 21:49:23 CEST 2012

Sí, confirmat: el pegat català ja funciona en el Windows 8.
Mireu la captura en JPEG adjunt.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Monday, July 16, 2012 9:44 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] El Catalanitzador i Windows 8

En/na Josep M. ha escrit:
> Acabo d’executar el Catalanitzador en un Windows 8 de 32 bits
> De les 9 accions que es podien triar, quan s’ha acabat el procés, informa
> d’un 88% de catalanització, o sigui, que n’ha fet correctament 8. N’adjunto
> el LOG.
>  Una altra cosa... Sembla ser que el Windows 8 té pegat de llengua català.
> Al menys és el que surt a l’article:
> http://support.microsoft.com/kb/2607607/en-us?fr=1
>  Mireu que curiós aquest article... Parla dels “language packs” que hi ha
> per al Windows 8 Release Preview, i ho exemplifica amb unes captures de
> [...]

Hola,

Sí, jo he aconseguit instal·lar el paquet d'idioma pel Windows 8 i
funciona bé.

Tinc que investigar més per veure si:

- L'instal·lem com fins ara (el baixem nosaltres i l'instal·lem)
- O hi ha cap servei que pugem fer amb el nou taulell de control de
"Llengua" que podem emprar

He d'investigar això.

El més important és que el Catalanitzador no trenca res amb Windows 8,
vull dir, hi ha coses que no pot fer però no trenca res.

Un altre cosa que succeirà amb el Windows 8 és que haurem de fer alguna
cosa amb les versions en valencià, com a mínim incloure un quadre de
verificació que digui "Dóna preferència a les versions valencianes quan
existeixin" o similar.