[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar l'inspector de LibreOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll jul 16 19:45:35 CEST 2012

Hola Josep,

> Vàries coses:
>
> "Enviar les estadístiques" està, per defecte, sense triar. No seria
> millor a l'inrevés? O sigui, seleccionat per defecte?

Sí, això ho solucionat. Ha sigut una errada independent de Windows 8 que
vaig introduir al fer les millores d'interfície d'usuari.

La propera versió que pugi a latest de la 1.3 ho tindrà solucionat.

> Es poden triar 3 coses en una màquina Windows 8 pelada, però només
> n'executa 2 (66%). Te n'adjunto el LOG.

Estic apuntant aquí totes les coses obertes amb Windows 8.

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Errades_a_Windows_8

El que caldria es fer una regressió en general amb totes les accions amb
Windows 32 i 64 bits a veure quines funcionen, com per exemple
Openoffice, Chrome, etc.