[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar l'inspector de LibreOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 15 21:44:17 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Jordi,
>
> Pots alliberar una versió de desenvolupament interna que no es negui a
> continuar si troba un Windows 8?
>
> Voldria fer proves de canvia la llengua d'escriptura, i canvia la
> llengua de navegació del MS Internet Explorer...
> Si és molt complicat, no he dit res!

Hola Josep M.,

Ja he pujat una nova versió a:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows-binaries/blob/master/latest/development/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

que funciona amb Windows 8.

De fet, per la versió 1.4[1] és una cosa que m'agradaria fer, ja que el
Windows 8 sortirà per aquella època.

Del que jo he vist les coses bàsiques funcionen, però cal fer una
regressió completa lògicament.

Ja diràs el que vagis trobant. Caldrà afegir suport pel paquet d'idioma
i Windows Live per 8.

[1]
www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows#Full_de_ruta