[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 15 21:33:38 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Sí que hi és el català.
> Cal triar-lo de la llista desplegable de llengües.
> La versió és la 14, i serveix també per a Win XP SP2 o SP3.

D'acord.

Estic treballant amb afegir-hi suport per poder traduir també el
Microsoft Essentials 2009 de cara a una versió 1.22. El nombre d'usuaris
que el tenen és força elevat[1] (apareix com a versió 14).

Espero tenir una versió per començar a fer proves de cara a la setmana
vinent. El sistema és completament diferent, caldrà fer proves.

[1] http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=121