[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21 - millorar l'inspector de LibreOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 15 13:20:45 CEST 2012

Hola Joan,

> No és ben be això. Amb el LibO 3.5: l'instal·lador porta totes les
> llengües, però si en el moment d'instal·lar el LibO la llengua
> definida és el castellà (cas típic abans de passar el Catalanitzador)
> els fitxers de la interfície en català no s'instal·len a l'equip. Per
> tant, encara que canviïs la llengua del sistema, els menús apareixeran
> en anglès. Cal fer una reinstal·lació [1], o posar els fitxer a mà.
> Amb el LibO <= 3.5.4, no veig factible la reinstal·lació, si volem
> donar-hi suport haurem de copiar els fitxer a mà i registrar-los. Amb
> [...]

Si et vols iniciar amb el desenvolupament pel Catalanitzdor penso que
millorar l'inspector del LibreOffice perquè miri si el paquet està
instal·lat pot ser una bona manera. Per varis motius:

1. Hi ha un codi molt semblant que fa el mateix per l'OpenOffice.org
[2], segurament es tracta d'adaptar el mateix codi pel LibreOffice.

2. Et deixa en bona posició per preparar l'acció del LibreOffice.org de
cara a l'Agost, ja que estàs més familiaritzat amb el codi d'aquesta àrea.

Si tens interès i temps m'ho dius i et comento una mica més el pla d'acció.

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Inspectors/LibreOfficeInspector.cpp
[2]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Actions/OpenOfficeAction.cpp#L346