[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jul 14 19:20:30 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> El 13 de juliol de 2012 21:21, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Em sembla una bona opció, un equilibri entre els esforços fets i el
> resultat optingut, :)

> No és ben be això. Amb el LibO 3.5: l'instal·lador porta totes les
> llengües, però si en el moment d'instal·lar el LibO la llengua
> definida és el castellà (cas típic abans de passar el Catalanitzador)
> els fitxers de la interfície en català no s'instal·len a l'equip. Per
> tant, encara que canviïs la llengua del sistema, els menús apareixeran
> [...]

Ah, horror. Tens raó :)

Acabo de comprovar-ho i amb un LibreOffice 3.6 funciona així també.
Pensava que instal·lava tots els idiomes.

Entenc que haurem d'usar allò que explicaves:

msiexec /i LibO_...._.msi UI_LANGS=en_US,de,fr,hu"

Hi ha paquets d'idioma com en el cas del LibreOffice o has de tornar a
baixar tot el programa?

Podem muntar un Hackathon a l'Agost i quedar un dissabte amb tothom que
és vulgui apuntar. Li podem donar una bona empenta.