[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis jul 14 16:03:32 CEST 2012

En/na Joan Montané ha escrit:
> Ep Jordi,
>
> en el cas concret del LibreOffice, has de tenir em compte que existeix
> la versió valenciana ca-XV. Ja sabem que en percentatge tindrà un ús
> inferior, però t'ho comento per si l'inspector ho ha de tenir en
> compte. El mateix passa amb el Firefox.

Hola Joan,

L'inspector no usa cap codi d'idioma[1] només recull informació, llavors
en principi a l'Inspector no l'afecta.  Si acabem fent un paquet d'acció
pel LlibreOffice caldrà tenir-ho en compte.

 > En un futur, altres aplicacions tenen doble versió (català general i
 > valencià), t'ho comento per a que tinguis en compte si el disseny del
 > Catalanitzador ho permetrà gestionar correctament.

En quant al codi d'idioma valencià entenc que també hi ha paquet per les
versions d'OpenOffice.org 3.2 i 3.3 que usen altres codis d'idiomes.
Llavors, aquí el que passarà és que s'instal·larà el català i el
tractarà com si fos un altre idioma.

Amb el Firefox entenc que no passa res ja que només canviem la llengua
de navegació i això el paquet no ho toca.

[1]
https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Inspectors/LibreOfficeInspector.cpp