[Desenvolupament] Estadístiques Inspectors

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis jul 14 13:10:54 CEST 2012

No em feu cas, que estic espès!
Els casos en que no hi ha dades, és perquè no tenen instal·lat el programa en qüestió. Tan evident, i no hi havia caigut... Per tant és interessant que es visualitzin a les estadístiques.
Una altra cosa seria la possibilitat de “plegar” els casos sense dades (amagar-los a voluntat) i llavors mostrar els percentatges recalculats sobre els casos on sí que tenim dades... Es podria fer? És molt complicat?

Josep M.

From: Josep M.
Sent: Saturday, July 14, 2012 12:55 PM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Estadístiques Inspectors

Hola,

Jo crec que als inspectors del LibreOffice i de l’Skype amagaria els casos en què no hi han dades (suposo que es corresponen al principi, quan l’inspector no estava en marxa), i deixaria només les dades amb valor recollit, recalculant el percentatge sobre aquestes dades amb valor recollit.
No sé si m’explico... Obviar els primers 800 o 900 casos recollits.
Això que dic no serveix si el fet que no hi hagi dades no és degut a que l’inspector encara no inspeccionava, clar!