[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div jul 13 08:31:58 CEST 2012

Aquí hi ha el Windows Live Essentials 2009 (v14.0.8117.0427) en català
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3945 que hom pot
instal·lar en un Windows XP des de SP2 en amunt.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Friday, July 13, 2012 12:39 AM
To: Desenvolupament d'aplicacions informàtiques per a la llengua catalana
Subject: Re: [Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21

En/na Josep M. ha escrit:
> Molt bé amb la catalanització del Windows Live!

Sí, bàsicament un 50% d'usuaris tenen el Live:

http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?v=121

Ara mateix només catalanitzem la versió 15 que és el Windows Live 2011,
amb el 2009, algú saps si existeix el català? Del que jo vaig poder
veure, com a mínim al configuració de la llengua és totalment diferent
(si existeix).

El Windows Live 2011 no va ja amb el XP.