[Desenvolupament] Columnes sobreres a les estadístiques

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij jul 12 20:59:58 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> No entenc de què serveix mostrar les columnes *Selected* i *InProgress*
> a les estadístiques del Catalanitzador, si estan a 0 per complert.
> De fet no entenc quina informació estan recollint, ni si té sentit
> recollir-la, però el que em sembla que no té sentit és mostrar-la.
> Guanyaríem espai i claredat...

Hola Josep,

Cada acció té un estat finalment, idealment "Success" però les accions
tenen 8 estats possibles:

https://github.com/Softcatala/CatalanitzadorPerAWindows/blob/master/CatalanitzadorPerAWindows/Actions/ActionStatus.h

Quan acaba una acció s'envia l'estat finalment.

En teoria no hauria d'arribar res en aquests estats, però està bé
veure-ho per si algun dia s'introdueix una errada.