[Desenvolupament] Publicat el Catalanitzador 1.21

Joan Montané joan a montane.cat
dij jul 12 20:25:04 CEST 2012

El 12 de juliol de 2012 18:24, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:
> Ara, potser caldria contemplar l'OpenOffice 3.4. És la nova versió, i cal
> preveure que anirà de pujada en tant per cent.

Només hi ha un 'petit' problema... no hi ha OO 3.4 en català, :(
Caldria fer un inspector del LibreOffice, si tot va bé, a l'agost
podré emprenyar al Jordi per a que m'hi ajudi. I amb una mica més de
sort... no només un inspector, sinó catalanitzar-lo.

Joan Montané